donderdag 2 mei 2013

Wibra Shoplog

Toen ik het boekje van de wibra in de brievenbus had gekregen enkele dagen geleden had ik verschikkelijk mooie vaasje (lees: must-have vaasje) in zien staan. De dag erna stond ik al in de plaatselijke wibra en heb van alles 1tje meegebracht
Zijn ze niet mooi. Het zijn witte porseleine vaasje/decoratie met 2 verschillende bloemenpatronen.

Hier is een close-up van een patroon. Dit is echt 100% mijn stijl. En voor de prijs kan ik ze zeker niet laten liggen.
De 2 grote waren elk 1.79 euro en die 4 kleinere waren elk een euro.

Daar had ik ook het stolpje gezien. Deze was 1,99 euro en vond hem echt wel schattig
 Ik had voor dit alles welgeteld 9,57 euro uitgegeven. Echt een superdeal. Ben er heel blij mee. Nu alles nog een plaatsje geven.



2 opmerkingen:

  1. Die zijn echt gaaf!! En dat voor Wibra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi ik zou ook graag die vaasjes en het stolpje willen kopen, of zijn die er niet meer

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen