woensdag 24 april 2013

Lente opruim in de kleerkast

Ik moet wel toegeven dat ik veel kleren heb, maar heel veel van die kleren draag ik niet meer, omdat ik er qua stijl ben uitgegroeid of omdat ze te groot zijn geworden na al mijn verloren kilo.

Hoog tijd dus om eens grote kuis te houden.



En dat heb ik nu ook gedaan. Het gevoel is echt zalig. Zoveel plaats weer in je kleerkast. Alles weer mooi georganiseerd zodat je een beter overzicht hebt over alles wat je hebt. Ik heb toch wel zeker 7 van die kleine vuilzakken klaargezet om naar de container te doen. Wat echt veel is voor mijn doen. Maar ben er trots op! Ik heb ook een dikke wasmand vol met merkkleren die ik op een tweedehandszaak te koop ga zetten, voor een appel en een ei bij wijze van spreken. De dingen die niet verkopen gaan dan ook naar de container. Maar aan die kleren is nog niets (sommige heb ik maar 1 keer aangehad) en wat ik er nog van krijg, heb ik dan toch maar. Daar kan ik iets nieuws van kopen.

Hebben jullie al je kleerkast opgeruimd of hebben jullie tips om 2de hands kleren te verkopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten