donderdag 11 april 2013

Blogilates update

Ik heb een hekel aan pasen, vooral omwille van al die lekkere chocolade die je dan krijgt.
En waar ik dan niet vanaf kan blijven.
Het is echt mijn kryptonite. Dus van mijn goede voornemens om terug wat kilo's af te vallen 'went down the drain'. Nu ben gelukkig wel gewoon op gewicht gebleven ma toch.

Vanaf vandaag is het weer gedaan, een nieuwe start! En mijn vriendje heeft gelukkig de doos met chocolade ergens gezet waar ik niet aankan :-D toch lief hé.

En mijn Blogilates avontuur. Tja... Ik vind het echt een super concept en Cassey doet het echt super maar voorlopig geraak ik nog niet verder dan haar beginners video's.
Daarbij komt ook nog dat haar video's vooral op het toning van je lichaam focussen, maar lets be honest, met mijn vetlaage over de spieren ga je er niet veel van zien :-D.

Dus nieuwe aanpak:

Terug supergezond eten, genoeg water drinken, alles bijhouden op WW en MFP (my fitness pal) en terug Zumba doen en af en toe een Blogilates video, want heb wel nood aan een beetje spieren.

We zullen zien hoe het loopt maar heb weer terug volle moed om erin te vliegen en heb weer de juiste motivatie te pakken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten