woensdag 17 april 2013

DODOCase Review




Ik kan niet meer zonder mijn Ipad en ik moet ook toegeven dat ik dit eigenlijk nooit verwacht had.
Mijn vriendje werkt in een electronica zaak waar ze de laagste prijs garantie toepassen en hij was 50 euro in prijs gedaald. En dan nog met zijn personeelskorting kon ik hem aan een heel aantrekkelijke prijs kopen.
"Nu is het de moment hé schat als je hem wilt". Ik was er eigelijk nooit niet zo geïntreseerd in om er de adviesprijs voor te betalen. Maar dit kon ik niet laten schieten dus ben ik hem de volgende dag gaan halen.
En nu 7 maand later heb ik er nog steeds geen moment spijt van gehad.

Ik had een goedkope backcover en smartcover op ebay gekocht (samen voor een 10€) maar deze hadden hun beste tijd gehad. Aangezien ik hem zoveel gebruikt wou ik nu ook investeren in iets stevig en met een mooi design.

Ik had mijn oog laten vallen op een Moleskin like cover. Hier zijn de volgende 3 merken het bekendste:
Dodocase, Pad&Quill en Portenzo. Het is eigelijk een cover die eruit ziet als een boek. Hij word gemaakt volgense de traditionele boekbindkunst en met een bamboe frame om de ipad in de klikken.
Ik was echt verliefd geworden op deze covers. Het enige minpunt: ik vond enkel maar webshop/sites van het buitenland (lees buiten de EU). Dus dat betekende dure verzendingskosten en waarschijnlijk nog eens douane kosten. De cover kon gemakkelijk oplopen tot 100€ en dat vond ik toch een beetje teveel.

Dus ging ik op zoek naar een andere cover. Maar geen één wist mijn hartje zo te veroveren als de bovenstaande. Tot ik uiteindelijk een Dodocase tegenkwam op de webshop Mobilefun. Voor 52 euro kon ik hem al in de bus hebben en heb niet lang getwijfeld. Een week erna heb ik hem in de bus gekregen.
Hier volgen de foto's.







Hij is echt superprachtig. Nog mooier als op foto. Hij is echt niet licht en ziet en voelt ook stevig aan. Hij ziet er ook zo chic uit. Vooral die elastic is voor mij de kers op de taart. Zeker een aanrader voor iedereen.

1 opmerking:

  1. Wat een onwijs gave cover! Heel leuk!! Die zou ik ook wel willen als ik ooit een iPad heb haha

    BeantwoordenVerwijderen