zaterdag 23 maart 2013

blogilates 90 day challenge

Hoi iedereen,

In een vorige post vermelde ik al dat ik nog graag 7 kilo zou willen afvallen, om zo uiteindelijk mijn ideale gewicht te bereiken.

Ik hou niet van stilzitten, dus vind ik dat ik er maar eens aan moet beginnen.

Ik ga vanaf vandaag beginnen aan de "Blogilates 90 day challenge".

Enkel volg ik wel de 'rules' en 'het work out plan'. Haar 'Meal plan' volg ik niet.
Voor mijn eten ga ik weer trouw WW puntjes tellen via WW Online.

Met WW online ben ik al mijn vorig kilotjes kwijtgeraakt en dat werkt wel voor mij, maar omdat ik in mijn zone van gezond BMI zit, gaat het iets makkelijker om nog er nog iets af te krijgen.

Dus besef ik maar al te goed dat ik dit moet gaan combineren met meer bewegen.
En een must voor mij om te bewegen is dat ik het moet kunnen doen wanneer ik wil en dat het niets mag kosten. Ik heb namelijk geen zin om extra toestellen/kleren te kopen om het binnen een maand niet meer leuk te vinden.

De Blogilates Challenge is dus ideaal voor mij: ik kan het thuis doen en kan het combineren met een tourtje fietsen of even gaan lopen (ahum eerder start-to-run) en het is GRATIS.

Wat heb ik te verliezen?

Ik ga elke dag hier even kort vermelden welke work-out's ik gedaan heb en weekelijks een Weight-in en measure-in op zondag.

Wie doet er mee?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten