zaterdag 2 maart 2013

naaiproject bij basis naaien

Ik volg sinds september vorig jaar een cursus basis naaien. Eindelijk! Dit was iets wat ik al heel lang wou doen en het is er uiteindelijk van gekomen. Momenteel zijn we bezig aan een jogging broek.

Voila de deze dus. Nu wel met enkele aanpassingen. Ik wou een gebreide boord met met ribbels en onderaan aan de enkels wou ik ook dezelfde boord.

Nu België zou België niet zijn moest je dit weer moeilijk kunnen vinden. Na een negatieve trip naar de Veritas had ik geen zin om volgende week heel Leuven te doorkruisen om iets te vinden. Heb hem namelijk vrijdag nodig dus heb niet meer zoveel tijd.

Mmmm, zou ik dit niet op een andere manier kunnen oplossen? Tja ik kan breien, dus waarom brei ik hem dan niet zelf? Ook veel goedkoper en dan ben ik ook zeker dat ik hem op tijd ga hebben.

Dus even binnengesprongen in de Wibra (waar ze goede acrylic wol hebben voor weinig geld en is heel makkelijk in onderhoud).

Je weet dat je soms kunt hebben, dat als je iets ziet dat je weet: DIT IS HET!

Er lag nog een bolletje die perfect was om zelf een boord te breien. En ze passen zo goed samen. Een mooie mengeling van grijs met wit en blauw.

 Mooi hé. Kan niet wachten om eraan te beginnen. Vond de grijze broek al een beetje te gewoon maar met deze band gaat hij gewoon perfect worden.

Zodra de broek af is zal ik deze zeker delen met jullie.

Grtz en happy weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten