dinsdag 19 maart 2013

Doelen van 2013

Haha, het is net of ik mijn eindejaars voornemens aan het opschrijven ben, maar dat is het niet.

Ik ben gewoon een heel actieve persoon met veel hobbies en heb mezelf enkele doelen opgelegd om zoveel mogelijk uit dit jaar te halen.

  • IMDB watchlist aanvullen tot 1000 fims.
Ik ben een movie buff. Ik hou van alle soorten films (enkel iets minder van horror en oorlogsfilms) en mijn vriendje en ik verslinder dus heel wat movies.
Vorig jaar ben ik begonnen met op de website IMDB.com de films bij te houden die ik gezien heb. Sinds toen hou ik ze heilig bij en ben ik ook enkele lijstjes afgegaan om alle films aan te duiden die ik nog wist dat ik gezien had.

huidige stand: 918

  • 50 boeken lezen
Ik lees supergraag en heb ook een hele bibliotheek vol boeken. Nu verplicht ik mij om tijd vrij te maken voor een favoriete bezigheid van mij. Ik lees voornamelijk fantasy boeken en romance novels. Hier gebruik ik de site goodreads.com om een overzicht bij te houden.

Huidige stand:11

  • Mijn droom gewicht behalen
Ik ben al mijn hele leven een dikkertje geweest. Dieeten was een hobbie van mij maar haalde nooit niets uit. Nu heb ik sinds november-december eindelijk de juiste motivatie en ingesteldheid te pakken.Gewoon gezonder gaan leven. En het lukt mij nu! Sinds een 2 maanden heb ik voor het eerst in mijn leven een normaal BMI en ben ik officieel niet meer te dik!
Ik ben er nog niet maar zou dit wel graag dit jaar nog willen bereiken.

Nog te gaan: 6,5 kg.

  • 5k kunnen lopen
Dit hoort een beetje samen met de vorige. Ik moet en wil ook meer bewegen voor mezelf. Ik vind het zo bewonderenswaardig als andere mensen 5k kunnen lopen. Ik wil het ook kunnen! Dit jaar ga ik er voor oefenen. Nu jammer genoeg is het weer zo slecht voor de moment dat ik niet kan beginnen. Maar zodra het weer een beetje opklaar ben ik klaar voor de start!

  • Mijn huis volledig georganiseerd hebben
Sinds vorig jaar hebben mijn vriend en ik een huis gekocht. Natuurlijk is het wennen en ook je draai proberen te vinden. Het begint aardig te lukken en de kamers waar ik het meeste kom zijn al redelijk georganiseerd maar je merkt toch wel dat hier en daar nog een verfijning nodig is. De kamers waar we iets minder komen, daar is nog veel werk aan de winkel. Ik zou dit tegen eind dit jaar allemaal in orde willen hebben.

Voila dat zijn ze zo een beetje. Ik ben supergemotiveerd voor deze doelen te halen.

Wat denken jullie? Zijn ze haalbaar of hebben jullie enkele tips voor mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten