vrijdag 22 maart 2013

I Made This: Brownie Batter Pancakes



Iets wat jullie misschien nog niet van mij wisten maar, ik HOU van koken.
Wekelijks probeer ik nieuwe recepten uit en kan enorm genieten van mijn vriendje zien de smikkelen van het lekkers wat ik op tafel zet.

Recent heb ik dit recept geprobeerd en wou dit toch wel delen met jullie: De Brownie batter pancakes. Hier kan je het recept lezen: http://chocolatecoveredkatie.com/2011/08/09/double-chocolate-brownie-batter-pancakes/

En deze zijn superlekker en bovendien nog arm in caloriƫn.
Te mooi om waar te zijn, maar toch is het zo.

Ik heb deze al verschillende malen bereid als ontbijt en als middagmaal in het weekend en weet dat dit een keeper is. Deze gaat nog veel op het bord belanden.

Moesten jullie het proberen, laat maar weten wat je ervan vond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten