zondag 24 maart 2013

Blogilates dag 1

En we zijn vertrokken.

grootte: 1,58 m
gewicht: 61,3 kg
taille: 77 cm
Heupen: 92 cm
Borst: 91 cm
Bovenarm: 28 cm
bovenbeen: 48 cm

Vandaags blogilates oefeningen:
Ik ga deze week gewoon even op verkenning uit en vanaf 1 april begin ik aan haar maandplan.

Fat burning cardio warmup 6:12
Spring fling 2: Fat loss Cardio Workout 12:32
Psy Gangnam Style Cardio Dance Workout 5:33
POP Pilates: Never Ever getting back together workout : 5:01
Hearthbeat Heaven HIIT workout 13:02
POP Cardio Heart throbber 8:40


Ik geef toe dit was zoooo zwaar. Dit is nog intensiever dan Zumba (wat ik een tijdje geleden gedaan heb).
Er waren veel dingen die ik niet volledig mee heb kunnen doen omdat het gewoon te zwaar was.
Maar heb ik nog nooit zoveel gelachen tijdens het sporten. Dit is echt zo leuk. Cassey doet het geweldig om het sporten zo aangenaam mogelijk te maken. I'm Hooked! Dit kan ik echt wel 90 dagen volhouden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten